Convocaat Ledenvergadering 16 september 2020

Beste Probusvrienden,

Volgende week woensdag op 17 september hebben we weer onze jaarlijkse ledenvergadering. Waarvoor het bestuur jullie hierbij van harte uitnodigt.

Het is een bijzondere bijeenkomst omdat deze voor het eerst sinds Corona ons in de wielen reed plaats vindt in onze vertrouwde Nieuw Vreeburg. Het bestuur heeft daartoe met Nieuw Vreeburg overlegd en heeft geconcludeerd dat het mogelijk moet zijn om daar op een veilige manier bijeen te komen. Daartoe worden verspreid over de gehele ruimte gedesinfecteerde dubbele tafels geplaatst, aan elk waarvan 4 – en niet méér dan 4- personen kunnen plaatsnemen.

Daarmee moet het mogelijk zijn dat ieder op anderhalve meter afstand van ieder ander een plaats krijgt.

Uiteraard doen we daarmee concessies aan de gezelligheid van nabijheid en van wisseling van contacten. Die, nabijheid en het ‘vlinderen’ van de een naar de ander, zitten er niet in. We vormen met elkaar een doelgroep die het niet kan laten aankomen op lichtzinnigheid.

Ik heb een voorlopige agenda opgesteld. Als volgt:

1.  Opening door de voorzitter

2. Verslag ledenvergadering 18 sept. 2019 (zie hieronder)

3. Programma 20-21 (zie hieronder), waaronder:

– excursies 2020-21

– lustrum